sâmbătă, 9 mai 2009

multumesc marii...


Un zambet de dimineata, gust de iubire, briza si mireasma marii, stralucirea si zbuciumul valurilor, nisipul cald, soarele luminand plaja, cerul mai albastru ca niciodata, atingerea ta, sarutul ravnit pe care l'am multiplicat de mii de ori... Noi doi imbratisand infinitatea prin sentimente, lasand urmele pasilor de'a lungul tarmului; dintr'o data, intreaga mare pare a noastra, privindu'ne fericirea, admirandu'ne curajul, dorind parca sa ne sopteasca ceva prin fiecare strop al sau... Sper ca vrea sa ramana martora a dragostei pe care am descoperit'o tot in fata ei si pe care o intretinem cu sfintenie, revenind cu fiecare ocazie pe malul marii, atingand scoicile si spuma, urmarind cu privirea pescarusii cei liberi.
Iti multumesc, frumoasa mare, caci m'ai ajutat sa'mi spal pacatele trecutului si mi'ai redat speranta, dar mai ales pentru ca datorita tie l'am intalnit pe cel pe care il iubesc !

Un comentariu: