sâmbătă, 20 iunie 2009

.





Pun fata'n fata trecutul si prezentul; din nou. Pentru a mia oara... Insa de data aceasta e cu totul diferita confruntarea ! Nu mai sufar. Nu'mi mai pasa de ce'a fost. Nu mai conteaza. Nu mai vreau sa conteze ! Nu ma mai afecteaza. Nu mai vreau sa ma afecteze !

Tu esti prezentul, iar el e trecutul lasat in urma. Eu te'am ales pe tine, numai pe tine, pentru ca am stiut ca numai alaturi de tine pot cunoaste fericirea. Tu ma faci sa vibrez, sa zambesc sub fiecare atingere, sa simt ca traiesc cu adevarat, sa ma bucur de fiecare clipa. Am ales sa invat sa iubesc in bratele tale !

Dar... am plans cand i'am auzit vocea la telefon, lacrimile alergaau speriate fara voia mea. Nu stiu de ce plangeam... Tu mi'ai spus ca inca il iubesc, dar cum as putea sa iubesc doi barbati in acelasi timp ? E imposibil.

Eu TE IUBESC pe tine, iar el ramne in trecut. Sunt hotarata sa lupt pentru noi, pentru ca noi sa fim fericiti impreuna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu