miercuri, 6 octombrie 2010

vis ?!


Am alergat pe coridoare, apoi pe stradute, m'am apropiat de mare si te'am zarit.
De esti esti trist ?
Imi spui ca esti doar obosit si ingrijorat...
Ma prefac ca te cred si schimb subiectul discutiei.
Iti povestesc ce am mai facut, ma asculti, imi pui intrebari.
Te ridici de pe banca rece si vad ca te pregatesti sa pleci.
Nu ziceai ca ai 30 min la dispozitie ? Au trecut doar 10...
Plecam. Impreuna, dar fiecare cu drumul lui.
Suntem 2 straini care doar impart aceeasi strada... Nu schimbam nicio vorba.
O fi fost mereu asa ?
Ea te suna aparent fara motiv. Vad ca te miri.
Oare presimte ceva ? Da, stie ca vrei sa pleci departe.
Si eu stiu...

Ajung acasa, obosita si simtindu'ma mai singura, mai pustie.
Imi e frig. Sufleteste, dar si trupeste.
Ma ghemuiesc in pat, sub patura calduta.
Adorm.
Telefonul suna si, bombanind, ma ridic din pat sa raspund.
Nu credeam ca ma vei suna si astazi, ca alte dati...
Imi spui ca ai vrut doar sa vezi ce fac.
Zambesc si adorm...

O fi fost totul un simplu vis ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu