joi, 19 noiembrie 2009

Sufletul meu...


Sufletul meu este o carte ce se deschide sub atingerea aripilor tale...
Sufletul meu este vocea care’ti sopteste vorbe de dor...
Sufletul meu e poarta catre un vis launtric...
Sufletul meu este un cantec cu ritmul osciland...
Sufletul meu e ploaia proaspata de sentimente care te imbata...
Sufletul meu este o vraja schimbatoare ce iti invaluie inima...
Sufletul meu e zambetul matinal si regretul din noapte...
Sufletul meu e o lacrima curata de copil peste care uneori oamenii presara colb...
Sufletul meu este o aripa a vantului ce te poarta nestingherita prin miraculos...
Sufletul meu e un izvor clipocind de fantezie...
Sufletul meu este voalul de matase ce acopera rautatea...
Sufletul meu e o sita care cerne viata si o simte...
Sufletul meu este un inger capturat in vartejul profanului...
Sufletul meu e o poezie cu rima alba si cu intelesuri polivalente...
Sufletul meu este viata intr’un trup, noblete in privire...
Sufletul meu e asemeni unui lan cu flori, coplesindu’te prin miresme...
Sufleul meu este cascada dorintelor tale, spiritualizata...
Sufletul meu e privirea calda a mamei, imbratisarea prietenului, sarutul iubitei ideale...
Sufletul meu este o punte catre transcendenta pentru tine...
Sufletul meu e tot ce cauti si nu gasesti...
Sufletul meu este ce ai pierdut si vrei sa regasesti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu