luni, 13 aprilie 2009

Hotar


Mi'am promis, cu ceva timp in urma, ca voi subtia legaturile cu trecutul. M'am incurajat repetandu'mi in gand ca voi trai prezentul si voi influenta viitorul fara a'mi pasa de ce'a fost inainte. Parea solutia adecvata pentru rezolvarea tuturor problemelor si framantatilor, dar nu a fost atat de simpla precum o vedeam eu...
Ieri m'ai sunat. Din nou... Nu am vrut sa'ti raspund, dar totusi am facut'o. Mi'ai vorbit cu aceeasi voce calma si sigura , ca si cum nimic nu s'ar fi intamplat. Acelasi sir de intrebari banale, aceleasi dorinte. Acelasi ton, acelasi egoism, aceleasi raspunsuri din partea ta... Tu nu iti dai seama ca imi faci rau ? Sau pur si simplu nu'ti pasa decat de tine ? Ti'am spus de atatea ori ca nu este bine sa vorbim, te'am rugat sa nu ma mai cauti, am incercat sa'ti explic toate dezavantajele si complicatiile care se nasc. Nu te'a interesat. De ce nu ma lasi in pace ? De ce nu'ti vezi de viata ta, de iubita ta, de problemele tale ? Imi spui de fiecare data ca'ti este dor de mine, ca eu nu'nteleg, ca ma incapatanez sa cred ipoteze, ca m'am schimbat... si nu in bine, ca sunt "speciala" pentru tine, ca ai nevoie de prezenta mea, ca iti doresti sa ma vezi si sa ma auzi... Dar cine te mai crede ? Te'am iubit, ai fost prima dragoste, te'am ascultat, te'am asteptat, am fost langa tine, am sperat, am iertat, am mers mai departe... dar cat pot accepta chinul ? Acum stii ca sunt fericita langa el, ca imi ofera ce tu nu mi'ai putut da: atentie si afectieune... Regreti, te doare, dar e prea tarziu !
Nu neg nimic din ce'a fost, insa nu mai vreau sa sufar, nu mai are rost... Tu ramai cu ea, iar eu langa cel pe care il iubesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu