marți, 21 aprilie 2009

incredere



Pentru siguranta, relatiile sunt construite pe o temelie consistenta de incredere...Sunt doua inimi vibrand impreuna, doua trupuri compatibile, doua fiinte completandu'se, doi oameni mergand de mana pe aceeasi carare a vietii, bucurandu'se de reciprocitate, crezand unul in celalalt. Dar ce se intampla atunci cand stratul de incredere incepe sa se subtieze ?


Te ascult de cateva minute dojenindu'ma... Nu'mi place, nu ma mai certa, iubitule ! Aduna increderea pe care incet'incet o risipesti ! Nu te lasa coplesit de gelozie caci iti intuneca mintea si gandurile ! Intelege'ma , iubeste'ma si crede'ma ! Aminteste'ti cat tin la tine si constientizeaza faptul ca nu'mi doresc sa'ti fac rau... Cum as putea sa te insel, sa accept un altul in viata mea, in mintea mea, langa trupul meu ? Nu te mai tortura cu ganduri sumbre, invata sa'mi citesti sufletul si mintea ! Ne va fi bine, tu doar ai incredere in mine si'n sentimentele mele !
Si cand ma gandesc la prima noatra intalinire, cand ai afirmat cu tarie ca tu nu esti gelos...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu