miercuri, 8 aprilie 2009

Vorbele ingerului


Iar te privesc, pentru a mia oara (chiar mai mult) de cand te'ai nascut in lumea muritorilor. Ai crescut, te'ai dezvoltat incet'incet, dar inca mai urci trepte fundamentale ale vietii, inca mai ai nenumarate de invatat pentru a atinge clipa'n care te vei contopi cu zborul... Atunci ei imi vor inapoia aripile si'n clipele ce vor urma vom fi o echipa mai puternica, itit voi curma suferinta mai usor...

Nu'ti ascunde sentimentele de mine, sau, mai corect spus, nu mai incerca inutil ! Eu stiu tot ce faci si'ti cunosc aproape fiecare gand, iti simt dragostea, razvratirea, teama cea crunta, suferintele, uneori desluesc picaturi de ura ce ma sfasie, adun fericirea si implinirea in sufletul tau, iti citesc blandetea in privirea'ti senina, iar bunatatea in zambetul sincer; stiu ca simti recunostinta pe care n'o arati mereu, precum si mila, incertitudine, prietenie... Un adevarat amalgam de sentimente iti descrie inima.

Azi insa esti parca mai confuz ca niciodata si nu'ntelegi de ce. Tristetea incepe sa se astearna ca un voal gros si irespirabil de ceata peste gandurile tale. Nu o lasa ! Lupta cu durerea, invata sa'ti vindeci ranile, sa destrami minciunile, sa construiesti visele, sa fructifici speranta, sa sfarami raul din jur, sa apreciezi gesturile marunte, sa ingropi insultele, sa alegi binele, sa'ti doresti sa'i cunosti pe cei dragi, sa le zambesti mai des, sa le mangai sufletele prietenilor, sa razi cu pofta, sa intinzi o mana spre cei care au nevoie de tine... Apreciaza'ti viata, priveste razele de soare, imbata'te in mireasma primaverii, coloreaza'ti zilele, admira florile si vietatile de tot soiul, accepta ajutorul, arunca invidia, sadeste in gradina vietii tale adevarul, uita de buruieni, atinge stelele, descopera minunile si'nvata sa crezi in existenta lor ! Astfel, incet'incet iti croiesti drumul spre fericire !

As vrea sa'ti soptesc "sa fii puternic", dar sunt convins ca nu ma poti auzi, auzul muritorilor nu este atat de fin. Stiu insa ca un suflet curat poate percepe vorbele mele, stiu ca o inima calda imi simte incurajarile, zambetele, dar si lacrimile, si stiu ca daca ai incredere in prezenta mea ma poti descoperi si poti invata de la mine...

Deschide'ti inima, ma vei gasi intr'un colt al ei, indrumandu'te . Eu mai sper ca vei intelege misiunea mea, stiu ca esti suficient de puternic pentru a trece peste fiecare dificultate intaminata, dar incearca sa'mi descifrezi indemnul. Eu iti vreau doar binele...

Cum ar putea sa te indrume spre rau insusi ingerul ce'ti vegheaza pasii ?!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu