sâmbătă, 18 septembrie 2010

daca... ?



Cand mi'am dat seama ca intre noi e mai mult decat un joc, m'am speriat... Nu pentru ca asta imi stergea incet-incet cu buretele inocenta, ci pentru ca stiam ca nu mai e un joc, e un pacat.
Si dac'o sa ma intrebi cum ar putea sa fie pacat o relatie purificatoare pentru tine, nu'ti voi raspunde. Ma gandesc ca stii, sunt sigura de fapt...
Te'ai gandit ? Ti'ai amintit ca ea te asteapta acasa ? Indreapta'ti pasii spre casa, prefa'te ca te'ai ratacit pe drum si hoinareste pe strazile paralele, gandeste'te ce ii vei spune si apoi deschide poarta. Luna te va astepta dand din coada; mangai'o si intra in casa...
Stiu ca ea te asteapta, pierzand vremea; ii vei spune ei cat esti de obosit, iar ea te va compatimi. Mai departe, faci ce vrei, nu ma mai priveste.
Dar stiu ca ma vei suna sa vezi daca am ajuns cu bine, ca de fiecare data... Eu voi parea indiferenta si'ti voi spune sa ai grija de ea...

Si daca voi schimba povestea, ce o sa faci ? Daca vreau sa iti indrept pasii direct la ea ?

4 comentarii: