sâmbătă, 18 septembrie 2010

Leapsa :)

SUNT : ambitioasa, geloasa, posesiva...

MI-AŞ DORI : sa am mai multa rabdare

NU-MI PLACE : superficialitatea

ORICE : ma afecteaza

NU UIT : oamenii care au insemnat ceva pentru mine

NU POT : sa fiu cat de calma ar trebui

POT : sa iubesc, sa fiu loiala, sa perseverez

URĂSC : minciuna

MĂ ATRAG : provocarile, parfumurile barbatesti...

JOC TEATRU : cand e nevoie

PUŢINI : au rabdare cu mine, ma cunosc

PREGĂTESC : surprize celor dragi

ÎMI PLACE : marea; sa primesc si sa ofer cadouri, sa fiu ascultata si sa ascult

NU SUPORT : sa fiu contrazisa

APRECIEZ : oamenii sinceri

AŞ VREA : sa pot schimba lumea in bine, sa fie el langa mine acum

MĂ TEM : de singuratate

ÎMI PARE RĂU : ca uneori ii ranesc pe cei pe care ii iubesc

AUD : tot

VĂD : suferinta din priviri

NU-MI PLACE DE MINE : cand lesin, cand fac crize de nervi.

RAR : imi cer scuze

PĂSTREZ : amintiri nenumarate si nepretuite

NU SUNT MULŢUMITĂ : niciodata

SUNT CONFUZĂ : deseori

AR TREBUI : sa accept lumea, cu bune si rele

AM NEVOIE : de iubire, atentie si incredere

Un comentariu: