duminică, 4 septembrie 2011

.

Ultimele zile au fost cele mai lungi de pana acum... Timpul parca refuza sa treaca, in defavoarea mea. Am incercat sa imi gasesc ocupatii care sa ma faca sa uit sa stau singura, in casa. Degeaba.
Asteptam un telefon, un semn, ceva; un semn de la cineva care si'ar fi dorit sa petreaca timp cu mine. Degeaba. Am incercat sa intocmesc o lista cu oameni care ar fi vrut sa ma vada, sa vorbeasca cu mine. Degeaba.
Am ramas singura si pana la urma a trecut si weekendul acesta...
Aseara, recunosc, m'am intalnit cu un prieten. Pana si el vroia sa scape de mine cat mai repede...
Incep sa ma gandesc serios ca nu sunt o companie placuta... Cred ca o sa'mi  caut un animal de companie spre care sa'mi indrept atentia si afectiunea...
Iar maine nu voi mai sta in casa! Indiferent ce va fi, voi iesi, voi cutreiera strazile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu