marți, 13 septembrie 2011

file de trecut :)

"A fost odata ca niciodata", asa incepe orice poveste, nu neaparat in lumea basmelor, ci si in lumea reala.
Asa a inceout si povestea noastra, o poveste despre iubire si ura, despre fericire si tristete, despre vesnicie si efemeritate, despre adevar si minciuna, despre trecut si viitor, despre frumos si urat, despre viata si moarte, despre vis si realitate...
Asa a inceput povestea, in vremurile in care eu chiar eram o copila.
Insa povestea noastra nu e una obisnuita, contrastele si antitezele o fac sa fie aparte...
Iti amintesti de datile cand ma tineai in brate si ne uitam amandoi la imaginea noastra in oglinda? Diametral opusi. Eu eram reprezentarea puritatii, alba si zambitoare, iar tu erai tu.
Poate chiar diferentele dintre noi ne'au apropiat si ne'au facut sa fim atrasi unul de celalalt.
Acum e prea tarziu sa imi pun intrebari, caci povestea noastra s'a sfarsit la fel de brusc cum a si inceput.
Stiu ca'mi va fi greu, dar va trece. Cand si cum nu stiu, dar trebuie sa treaca. De multe ori, cand imi amintesc de tine, parca aud un glas care'mi sopteste: "La'nceput ai sa'l urasti, pe urma, are sa'ti devina indiferent si n'ai sa mai cheltuiesti niciun sentiment pe el, si mai pe urma, ai sa te uiti la el cum de fapt trebuie sa ne uitam la fiecare seaman al nostru cand incepem sa'l consideram prin prisma unui sinur sentiment: intelegerea!"
De altfel, stiu ca si tu te gandesti la mine uneori, dar o sa'ti treaca!
Eu voi fi bine departe de tine, iar tu fericit fara mine. Povestea noastra ramane doar o pagina din trecut...
Eu imi continui drumul vietii alaturi de el, caci asa imi este cel mai bine, iar tu langa ea. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu