joi, 15 septembrie 2011

Joi

"Dac'ar fi intrebat'o cineva de ce, n'ar fi stiut sa spuna. Asa i se intampla de cate ori o apuca plansul. Nu stia ce sa spuna..."


A trecut, in sfarsit, si joia asta...
Nu stiu de ce, dar a patra zi din saptamana trece cel mai greu pentru mine. Nu stiu de ce, de cand si de unde, dar serile de joi imi amintesc de trecut. Dimineata nu realizez, dar pe la pranz melancolia se instaleaza confortabil langa mine. Pluteste in aer, iar daca incerc sa imi tin respiratia ca sa scap, ma sufoc. E ciudat.
Poate ca ar trebui sa schimb mediul, ca sa uit.
Dar oare pot uita cu adevarat ceva care mi'a schimbat fundamental viata? Sau pe cineva care a avut un impact major asupra dezvoltarii mele? Pot ingropa oare trecutul?
Nu, nu pot. Pot doar sa ma prefac, sau sa imi focalizez atentia spre altceva. Cea de'a doua metoda este cea mai eficienta si cea mai potrivita. TREBUIE sa ma gandesc la altceva, trebuie sa trec peste...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu