vineri, 28 octombrie 2011

Da, mint!

Mint cand zambesc si spun ca mi'e bine. Ma mint pe mine, ii mint pe ceilalti. Mint.
Mint cand afirm ca esti doar o amintire pentru mine. Mint cu nerusinare.
Mint cand neg ceea ce simt. Mint, ca sa'mi protejez sufletul.
Mint cand ma declar fericita. Doar joc rolul printesei fericite.
Mint cand am incredere in viitorul necunoscut. Ma inspaimanta ideea unui esec.
Mint cand par increzatoare in fortele proprii. Nu am deloc incredere in mine...
Mint cand m'auzi spunand "n'am nimic". Mint, ca sa pot ramane cu zambetul pe buze.
Mint cand zic "nu am nevoie de nimic". Tanjesc cu toata fiinta mea dupa o imbratisare...
Mint zi de zi, mint ca sa nu plang.
Mint ca sa nu ranesc, mint ca sa nu fiu ranita.
Mint de teama altor complicatii.
Mint, sau tac, nu'mi permit sa devin vulnerabila in fata pradatorilor.
Ei vor sa'mi fure sufletul si sa'l vanda pe nimic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu