marți, 24 februarie 2009

de astazi...




Astazi nu sunt trista, nu plang, nu critic la fel de carcotas, nu cmentez rautacios la adresa nimanui, nu ma cert cu cei din jur, nu fac glume proaste, nu dispretuiesc, nu ma intristez !
Astazi refuz sa ma simt "aiurea" pt ca e innorat si frig afara, neg supararile fara motiv, nu sunt cicalitoare, nu stresez pe nimeni, arunc gandurile paranoice la gunoi...

Astazi zambesc din tot sufletul, pt ca am atatia oameni minunati in jur, le multumesc tuturor celor care exista in viata mea, apreziez fiecare gest facut cu dragoste, ii imbratisez pe cei care'mi ies in cale, alung norii din priivrea mea !
Astazi recunosc faptul ca iubesc viata, soarele, dar si ploaia, noaptea, dar si dimineata, cartile, ochii senini, copiii, inocenta si naivitatea lor, marea agitata, dar si calma, nisipul, plimbarile, copacii, animalele, florile, lucruruile marunte, saruturile, sentimentele, culorile, si cate si mai cate ...
Dar cel mai mult iubesc oamenii; imi place sa'i ascult, sa incerc sa'i ajut, sa le fiu alaturi atunci cand pot, sa stiu ca pot fi de folos cuiva !

Astazi imi deschid sufletul si'mi recunosc neptinta in fata atator atitudini !

Astazi sunt eu, cea care vreau sa fiu, pt ca incep o noua etapa a vietii. Iau cu mine tot ce'i bun, iar raul il las in urma ! >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu