marți, 24 februarie 2009

Insomnie ?


Ma indrept cu pasi greoi catre pat .

Privesc speriata in jurul meu...vad umbrele ramurilor dansand pe pereti; ma sperii si fug . Prind perna in brate, ma cufund in tacere printre amintirile tainuite de acest pat... Inchid ochii si incerc sa'mi adun visele.

Nu reusesc sa adorm; ma foiesc deja de o ora...De ce ? Ce s'a intamplat cu mine ?

Iau telefonul in mana si ii privex fix ecranul. Nu m'a sunat si probabil nici nu ma va suna noaptea aceasta . Ehh, si ce daca ?

Ma resemnez treptat cu gandul ca [poate] voi vorbi maine cu el, cand, telefonul suna .

Ii raspund, incantata pentru ca n'a uitat de mine; ma incalzeste ipoteza ca inca ii pasa de mine, in ciuda greselilor pe care le'am facut [ Da, recunosc ! Am gresit,nu am vrut sa ascult de cei din jur si am platit ! ]

Incep iar sa plang, stiu ca te doare, dar ... inca invat sa ma comport ; sunt mica, mai am de crescut . Tu imi spui ca totul va fi bine, ca poti si ca VREI sa ma astepti ... Dar pentru cat timp ?

Iti spun ca mi'e tema, ca nu vreau sa'ti fac rau, iar tu incerci sa ma linistesti, imi zici "te iubesc si vreau sa fim fericiti in continuare... impreuna !"

Incet'incet, reusesc sa ma calmez; ma faci sa zambesc, prind incredere in noi !

Realizez cat de obosita sunt [ doar e ora 02.50... ], te las si pe tine sa dormi, inchid ochii si ma transpun in lumea lui Mos Ene ...

"Mai vorbim dimineata !"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu