sâmbătă, 28 februarie 2009

Pledoarie primaverii



De dimineata, am privit zambind in calendar...
28 Februarie, ultima zi de iarna de anul acesta, de maine OFICIAL e primavara 8> !
Cat iubesc eu Primavara ! Mi se pare atat de.. pura, colorata, inmiresmata, e ca si cum un Coltisor de Paradis se coboara printre muritori !
Imi plac florile de primavara, imi inspira speranta, ma ajuta sa zambesc si sa uit de problemele coridiene, imi place si mirosul proaspat al diminetilor, soarele privindu'ma gales de dincolo de fereastra camerei si indemnandu'ma sa respir aerul curat al primaverii, imi plac zambetele calde ale acestui anotimp, imi place verdele primaverii, atat de deosebit, imi plac plimbarile primavara, parcurile animate de voci cristaline, dar si seara, pustii...
Imi place aproape TOT ce inseamna primavara, insa un loc semnificativ in inima mea il ocupa marea... E atat de clara, imi exprima atat de bine sentimentele primavara, dar si in celelalte anotimpuri !






P.S. M'am tot intrebat astazi " Cand sa te felicit M pt ziua ta de nastere ? " Nu am gasit 29 Februarie in calendar...
Ti'am spus astazi LA MULTI ANI, m'am gandit ca maine poate e prea tarziu... Oricum, tu stii ca esti unul dintre cei mai buni prieteni ai mei si ca tin enorm la tine, asa ca.. datele sunt nesemnificative ! :*

2 comentarii: