sâmbătă, 21 februarie 2009

un fel de inceput...


Se face tarziu in iluzii ...

Timpul alearga turbat pe langa mine, lasandu'ma singura, doar cu amintiri si cu putini prieteni, al caror numar tot scade... Ma intreb "de ce?" , dar cum raspunsul nu e pe gustul meu, incerc sa ma gandesc la altceva . Mai fac un pas catre ziua de maine, mai pierd putin timp, mai beau un pahar de Pepsi, mai arunc o privire spre fereastra, imi spun ca ar fi bine sa sun o veche prietena; dar n'o sun, caut disperata altceva de facut..."Acum voi asculta cu atentie versurile melodiei de pe fundal, poate asa ma voi linisti " , imi soptesc [ nu foarte convinsa ]... Cuvintele curg ritmic, dar.. parca nu le aud. Unde e setea de viata si de TOT care ma caracterizeaza [ sau ma caracteriza ] ? Unde am pierdut zambetul ? Unde am ascuns entuziasmul cu care am inceput ziua ? Unde a zburat sclipirea din privire ? Unde e dragostea ?

Hmm, nu stiu . Poate le'a furat timpul pe toate, sau poate le'am ingropat eu, din greseala.


Trebuie sa ma gandesc bine . Sau mai bine nu mai cuget si le caut ...


Am descoperit ca sunt din nou vioaie, zambesc, dupa ce am schimbat muzica . [ deci ea era cauza nelinistii mele, bate'o vina ! ]

Doar ceva imi mai lipseste, sau mai corect zis, CINEVA , el . E departe, prea departe ca sa'i adulmec parfumul, mult prea departe ca sa'i simt imbratisarea, saruturile... si cel mai dureros fapt e ca nu stiu pentru cat timp; nu stiu cand o sa ne vedem din nou; si cum orele petrecute la telefon, mess'ul si webcam'urile nu pot compensa prezenta fizica, nu pot decat sa astept . Urat... tare urat !

Ciudata viata asta .

Sunt atatia si atatia barbati in orasul meu, dar eu nu am ochi decat pentru unul, care e la 230 km de mine ... Ehh, "o sa trec eu si peste asta si indiferent cum se va termina, nu voi regreta nimic !" .
Acum il privesc atenta si ma intreb "de ce il iubesc", dar cred ca o sa ma gandesc maine la un raspuns potrivit . Momentan, ma bucur de fiecare clipa si incerc sa aleg binele de rau ; voi vedea eu ce se va intampla mai departe !



Concluzia zilei : In viata nu e totul ALB sau NEGRU... mai exista si GRI !



Un comentariu: