luni, 19 decembrie 2011

Mi'e dor...

Hmmm... Nici macar nu iti imaginezi tu de ce imi este dor in aceasta seara rece si prea uda de decembrie. Nici nu te gandesti ca as putea sa'mi doresc acest lucru banal, chiar in luna cadourilor. Nici prin gand nu'ti trece ca as face aproape orice pentru acest ceva...
Asa ca shh! Taci! Asculta doar! Din multitudinea de lucruri si evenimente la care am razvnit de'a lungul vietii mele, acesta e cel mai simplu cu putinta. Dincolo de saraturile furate, sau de imbratisarile spontane, e chiar mai simplu de atat. De ce? Pentru ca depinde de mine. Chiar exclusiv de mine, as putea spune. Zambesc prosteste. As putea acum sa'mi alung dorul si sa'mi indeplinesc dorinta.
Insa mai astept. A trecut abia un minut peste ora 21 si noaptea e lunga... Asa ca nu ma grabesc nicaieri. Am tot timpul din lume sa astept. Asteptarea e elementul care ofera suspansul povestii mele. Daca mi'as indeplini acum banala dorinta, ea nu ar mai parea interesanta.
Inca doua minute au mai trecut... Acum sunt trei minute epste ora 21, trei spre patru. Acum chiar patru.
Imi lipesc pleoapele ostenite pentru o clipa si zambesc iar. Nu mai zambesc prosteste, ci ingrijorata.
Prea multe intampalri se petrec nu departe de mine, iar eu ma simt coplesita de neputinta de a ajuta. As vrea sa fiu de folos, sa fiu un adevarat sprijin, sa fiu utila celor la care tin. Realizez insa ca, oricat as incerca, mai mult de un zambet, o imbratisare si o vorba buna nu am cum sa ofer...
Pe jumatate zambind, iar cu cealalta jumatate trista, ma intorc la dorinta mea arzatoare.
Mi'e dor... Mi'e dor sa ma cufund pentru o noapte intreaga cu ochii, mintea si inima, intr'o carte...

3 comentarii:

  1. Definiţie pentru degradeu:

    a) ton sau treapta tonala (similara unei trepte de pe scara valorica a neculorilor) obtinuta dintr-o tenta amestecata cu alb (negru);

    b) juxtapunerea de mai multe trepte tonale ale aceleiasi culori (tente) in succesiunea cresterii- descresterii lor (de intinderi egale sau amplificate treptat).

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce trebuie sa fie asa? . gandurile mele is atat de incetosate atunci cand esti departe de mine si ma simt al nimanui
    .Te astept din nou in al meu suflet .
    Cu drag asteptand sa te intorci
    Sufletel

    RăspundețiȘtergere
  3. e ca si cum m-as confesa unui perete /
    i need u now ! more and more than ever

    RăspundețiȘtergere