sâmbătă, 28 martie 2009

Leapsa :)

Leapsa , luata de la INGER CAZUT

De m-aş duce mâine...

1. Ce-ţi place să faci atât de mult, încât ai plăti pentru asta?
- Hmm... atata timp cat imi place un lucru atat de mult, nu e nevoie sa platesc. Lupt, ma zbat si obtin . Si ar fi cateva care imi plac la nebunie: sa ma plimb pe plaja, sa fiu in bratele LUI, sa inot, sa privesc rasaritul, sa cant (desi nu am voce), sa alerg... si ar mai fi cateva :">

2. Dacă ai afla exact de astăzi că mai ai de trăit fix 5 ani, ce ai face începând de mâine?
-As face orice imi trece prin cap, insa in primul rand, le'as multumi parintilor mei pentru tot ce au afcut pentru mine . Si nu as regreta nimic din ce am facut .

3. Dacă ai câştiga un milion de euro neimpozitabil, ai mai face ce faci acum?
-Probabil as pastra principalele activitati, insa as incerca sa ajut cat mai multa lume, incepand cu finii mei carora le'as cumpara o casa in care sa poata creste in liniste finuta (care are 6 luni), copiii defavorizati... Mie mi'as cumpara o casuta in Sanremo si o cabanuta la munte.

4. Peste 15 ani ce ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine,cel mai important ziar din ţară? Care ar fi titlul articolului?
-Cand eram micuta, imi doream sa ajung "presedinta" tarii :)), insa nu cred ca as vrea sa se vorbeasca in articol despre acest lucru , ci despre alte succese ale mele...

5. Ce vrei să spună despre tine prietenii tăi la ceremonia funerară?
-Nimic. Nu vreau ca nimeni dintre cei dragi sa ma vada moarta :(

6. Pe piatra funerară, ce vrei să scrie despre tine?
-Un citat dintr'o carte publicata de mine . Pentru ca am aceasta ambitie, sa public o carte, indiferent de domeniu .

7. Când erai mică, ce le răspundeai celor mari la întrebarea "te ce faci când vei fi mare?"
-Mi'am dorit sa fiu medic, politista, educatoare, invatatoare, profesoara, jurnalista, avocat, etc. :))

8. Ce ai face dacă ai ştii absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?
-Mi'as urma toata visele .

9. Ce ai vrea să le spună copiii tăi, nepoţilor tăi despre tine?
-As prefera sa le povestesc eu nepotilor mei despre peripetiile prin care am trecut de'a lungul vietii. Nu vreau sa pateasca la fel ca mine, adica sa'si cunoasca bunica din poze si amintiri...

10. Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieţii tale şi să-ţi iei un interviu, care ar fi cele 3 întrebări pe care ţi le-ai adresa?
- De ce n'ai facut'o,ma, si p'asta ?
-Tie inca ti'e rusine sa recunosti cat ai pierdut din cauza incapatanarii tale ?
-Acum sincer, chiar vrei sa mori azi ?

Lepsa merge la orice doreste ...

4 comentarii:

  1. Şi eu de ce nu văd ce ai scris? :-S cum ai răspuns?

    RăspundețiȘtergere
  2. Denny'sor...Leapsa este cea mai recenta:)))
    ...iti vad titlul...de unde-ai luat-o...si cand am dat clic pe leapsa:D...nu se deschide!...vezi la postari nefinalizate si republic-o din nou...trebuie sa fie scrisa cu rosu:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer Denny'sor, mi-a placut raspunsul tau
    Tu la fiecare intrebare ai raspuns rastit si tare
    Ca te tii bine pe picioare
    Si nu-ti sta nimic in cale!
    .
    Felicitari!...sa ti se implineasca toate dorintele!
    .
    Iar te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aşa. Acum am citit-o. Optimist. Îmi place. Nimic din ce ai scris aici nu este străin de firea ta. Este exacat cum te cunosc :) :*

    RăspundețiȘtergere