joi, 26 martie 2009

revenire

Mi'a fost dor de tot...

Incerc sa'mi adun cuvintele si sa scriu. Incerc din nou si inca o data; nu reusesc . Am atatea de spus, de povestit, de explicat, incat nu stiu cu ce sa incep...
In primul rand, TREBUIE sa multumesc din tot sufletul medicilor, asistentelor, infirmierelor de la Spitalul Militar din Constanta, sectia CHIRURGIE, pentru ca sunt niste oameni deosebiti, competenti in ceea ce fac, responsabili, cu o rabdare demna de apreciat, dar si cu un umor care ajuta bolnavii sa isi revina ! Multumesc si "colegei de camera", Lili, care mi'a fost sprijin moral si care m'a ajutat sa trec mai repede si cu zambetul pe buze peste "vacanta" de o saptamana petrecuta in spital ! Ma bucur enorm ca am avut ocazia sa cunosc aceste persoane minunate, desi nu intr'o conjunctura prea fericita...(totusi, bine ca am trecut peste)
Le multumesc si parintilor mei care m'au ajutat enorm ! Dar cel mai mult MULTUMESC LUI DUMNEZEU, pentru ca e mereu alaturi de mine !
In al doilea rand, marturisesc faptul ca mi'a lipsit foarte mult casa mea, cu camera si patul meu si computerul aflat pe birou... Mi'a lipsit soarele mangaindu'ma prin fereastra dimineata, mi'a lipsit ocupatia in momentele in care plictiseala imi invada viata ...

As mai avea multe de spus, dar deja incep sa ma simt rau si ar fi bine sa mai petrec putin timp in pat . Poate voi mai posta astazi ceva, mai vedem !

Un comentariu:

  1. Ai suferit mult Denny'sor
    Tarziu pentru regrete
    Doream sa-ti fiu si eu alaturi
    .
    Macar prin gand!...ma bucur totusi c-ai trecut
    Cu bine de pericol
    Si au fost oameni minunati
    Care te-au ajutat
    .
    Sa stii ca maine te introduc
    In postare pe blog
    Macar atat sa fiu in stare
    Sa-ti aduc...un strop de culoare!
    .
    Ai grija de tine Dennytzyca!

    RăspundețiȘtergere