luni, 21 noiembrie 2011

Un gand

"Esti frumoasa iarna!" mi'a spus el intr'o seara rece de noiembrie,
iar eu am zambit si i'am raspuns: "De unde stii? Inca nu e iarna.."
el a soptit atunci:"iti sta bine infrigurata."

Uitandu'ma in calendar, am observat ca toamna aceasta timpul trece mai repede ca niciodata... Cu pasi sprinteni si zgomotosi ne apropiem inspaimantator de mult de iarna. O sa vina gerul, o sa ne oglindim in gheata baltilor de azi, o sa ne vedem obrajii rosii de frig. O sa se'astearna zapada apoi, iar bucuria copiilor se va auzi pretutindeni, o sa fie noptile mai lungi si zilele mai intunecate, soarele fara puteri si norii gri. O sa ne trezim dimineata cu flori de gheata la geam si o sa ne cautam manusile disperati inainte sa iesim din casa. O sa miroasa a curat si mai apoi a sarbatoare... O sa bem ciocolata calda si vin fiert cu scortisoara si o sa ne incalzim sub paturi molcute. O sa fim prinsi in goana dupa cadouri si, pentru cateva zile, o sa uitam de noi. O sa zambim si vom face si alti oameni fericiti. O sa ascultam colinde si vom impodobi bradul in familie. O sa ne gandim la cei ce nu mai sunt printre noi si vom aprecia mai mult persoanele dragi. Iar eu, eu o sa fiu mai frumoasa in ochii tai. O sa zambesc mai mult decat ceilalti, gandindu'ma la tine.
Chiar daca nu ne vom vedea, stiu ca macar o clipa din toata iarna te vei gandi la mine...

"Do you still love me? I won't tell her if you do."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu