miercuri, 14 martie 2012

Evadare

M-aş arunca în braţele tale ca de fiecare dată... M-aş pierde într-o îmbrăţişare ireal de caldă şi aş zâmbi iar şi iar. Mi-aş lipi buzele de ale tale şi te-aş săruta cu foc. Te-aş privi cu ochi senini şi curioşi. Apoi, ţi-aş cere să mă cuprinzi cu putere, să-mi oferi siguranţa de care am atâta nevoie...
Mi-aş plimba palmele mici pe gâtul tău şi te-aş mângâia cu vârful unghiilor: afectuos şi sălbatic, grijuliu şi pasional totodată. Hmmm...
Hai să ne tăvălim prin pat îmbrăţişaţi! Să râdem în hohote, să ne sărutăm neîncetat, să alerg cu degetele pe trupul tău, să mă mângâi şi tu, să ne iubim şi să uităm de tot răul care ne macină existenţa!
Hai să ne bucurăm de clipa asta ca şi cum ar fi o fărâmiţă din ultima noastră zi! Hai să evoluăm împreună, ca un tot unitar! Hai să abandonăm lumea amterială şi să rămânem doar noi!
Hai! Vrei să vii în lumea mea?! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu